Financiële administratie

Uw administratie onze zorg

Een van de kernactiviteiten van Flevo Boekhouding is de administratieve dienstverlening. Voor iedere ondernemer is het voeren van een administratie een wettelijke vereiste, echter niet altijd een van de geliefdste bezigheden. Toch is dit een belangrijke activiteit van elke onderneming. Een goed gevoerde administratie staat ten dienste van de onderneming en niet andersom.

 

Als u geld en tijd wilt besparen en zich volledig wilt kunnen richten op de kernactiviteit van uw bedrijf, dat is het ondernemen, dan kunt u uw financiële administratie met een gerust hart aan ons toevertrouwen.

 

Na het verwerken van de door u aangeleverde informatie zullen wij de BTW aangifte opstellen. Deze aangifte dient maandelijks, per kwartaal of per jaar te worden opgesteld. Na uw akkoord zullen wij deze aangifte elektronisch versturen naar de belastingdienst. Het tijdig insturen van deze aangifte is van belang.

 

Voor grotere bedrijven is het mogelijk dat wij uw administratie op locatie verwerken. Zo voorkomen wij onnodig gesleep met de administratie. Ons financieel pakket is hier op ingericht om op afstand mutaties te verrichten.

 

Ondernemers hebben vaak behoefte aan tussentijdse informatie. Wij stellen rapportages op geheel aan uw wensen. Informeer over de mogelijkheden!

Paul Kleestraat 2A, 1328 HE Almere

Tel: 036-7370045